Arhiiv
ISSN 2228-1932
Siit leiate kõik artiklid, mis on aastate jooksul kirjutatud. Alumistele blokkidele vajutades avanevad kõik vastaval perioodil loodud artiklid.
 2023
 Kuidas ChatGPT õppimist ja õpetamist muudab II 6. aprill 2023
 Kuidas ChatGPT õppimist ja õpetamist muudab I 17. märts 2023
 E-õppe statistika 2022 30. jaanuar 2023
 Kevad 2022
 Vestlusring e-õppe kvaliteedi edendamisest 14. aprill 2022
 E-õppe statistika 2021 23. märts 2022
 Üksteiselt õppimine õppejõu professionaalse arengu toetajana, ka e-õppes 21. aprill 2022
 E-õppest Johan Skytte poliitikauuringute instituudis 4. aprill 2022
 Põhjused LimeSurvey kasutamiseks 14. aprill 2022
 25 aastat e-täiendusõpet Tartu Ülikoolis 14. aprill 2022
 Mikrokraadiprogrammid Tartu Ülikoolis 14. aprill 2022
 Eksamite ettevalmistuskursused 14. aprill 2022
 Haridustehnoloog soovitab 14. aprill 2022
 Õpetamise veeb 19. aprill 2022
 Kevad 2021
 Õppeprorektori vestlusring programmijuhtidega 6. aprill 2021
 E-õppe statistika 2020 18. märts 2021
 E-õpe keemia instutuudis 6. aprill 2021
 Hajaõpe on tulnud selleks, et jääda? 6. aprill 2021
 Head kriisi ei tohi raisku lasta 6. aprill 2021
 Õppijad õppest koroonaajal 6. aprill 2021
 E-kursuse kvaliteedi hindamise vahend 6. aprill 2021
 Proctorio aitab teha eksamite järelevalvet 23. märts 2021
 Haridustehnoloog soovitab 6. aprill 2021
 Lähiõppest hajaõppeni. Digiõppe täpsustatud terminid 6. aprill 2021
 Kevad 2020
 Eriolukorra ajal on toimunud hüppeline digiareng 26. aprill 2020
 E-õppe statistika 2019 26. veebruar 2020
 Tagasiside e-õppele ja e-õppealasele toele 26. aprill 2020
 E-õpe usuteaduskonnas 26. aprill 2020
 Panopto – rohkete võimalustega tarkvara 26. aprill 2020
 Digipädevus TÜ õppekavades 26. aprill 2020
 Tehnoloogiainstituudi robootikaõppest eile, täna ja homme 15. aprill 2020
 Praktika ja e-õpe läbi üliõpilaste silmade 26. aprill 2020
 Haridustehnoloog soovitab 26. aprill 2020
 Abimees Moodle’is kodutööde vahendi valimiseks 26. aprill 2020
 Kevad 2019
 E-õppel ja kvaliteedil on selge seos 18. märts 2019
 E-õppe statistika 2018 9. oktoober 2018
 E-õpe farmaatsia instituudis 4. märts 2019
 Digihumanitaariast Tartu Ülikoolis 8. aprill 2019
 Digipreparaatide sisseviimine oli tudengite hinnangul aasta tegu 20. veebruar 2019
 Teadusandmete haldamise ja publitseerimise e-kursus doktorantidele 1. aprill 2019
 Õigusteaduskonna nutiklassid Tartus ja Tallinnas 8. aprill 2019
 MOOC “Play&Learn Digimedia” 18. märts 2019
 Haridustehnoloog soovitab 6. märts 2019
 Õppejõud Mari avastamas e-õpet 4. aprill 2019
 Kevad 2018
 E-õpe tagab info levimise kindluse 5. aprill 2018
 E-õppe statistika 2017 28. märts 2018
 Kuidas Moodle’is õppimist toetada 19. aprill 2018
 Kuidas õpetada „juuravõhikule“ õigust ehk e-kursuse „Õiguse alused“ kogemuslugu 5. aprill 2018
 Digipatoloogia – uus vaade vanadele tõdedele 3. aprill 2018
 Õpiotstarbeliste videote kasutamine õppetöös 19. aprill 2018
 Kas teha veebinar või mitte – see on küsimus 5. aprill 2018
 Milleks õppejõule portfoolio? 7. märts 2018
 Haridustehnoloog soovitab 7. märts 2018
 E-õppe võimaluste pilv 5. aprill 2018
 Kevad 2017
 Meditsiiniteaduste valdkonnas on toimumas loengureform 13. aprill 2017
 E-õppe statistika 2016 13. aprill 2017
 Kaamerahirm läheb üle 13. aprill 2017
 Videopuu 13. aprill 2017
 Plagiaadituvastus Tartu Ülikoolis 13. aprill 2017
 Mõned mõtted MOOCidest 13. aprill 2017
 10 aastat hobi – 3D printimist 13. aprill 2017
 3D illustratsioonid õppematerjalides 13. aprill 2017
 Teleprompterite kasutamine 13. aprill 2017
 Haridustehnoloog soovitab 13. aprill 2017
 Kevad 2016
 Õppeprorektor Mart Noorma e-õppest 15. märts 2016
 E-õppe statistika 2015 4. veebruar 2016
 E-õpe füüsika instituudis 15. märts 2016
 E-õpe aitab õpetamise hea tava põhimõtteid rakendada 15. märts 2016
 Moodle’i kogemuste vahetamine õigusteaduskonnas 15. märts 2016
 Uuenduslikkus ei pruugi olla alati parim 15. märts 2016
 E-õppest Darmstadti Tehnikaülikoolis 15. märts 2016
 Minikursused 15. märts 2016
 Haridustehnoloog soovitab 28. jaanuar 2016
 Internetikasutajate tüüpide test 15. märts 2016
 Kevad 2015
 Videointervjuu prof Jaak Viloga 13. aprill 2015
 E-õppe statistika 2014 25. märts 2015
 Õppekavade e-toest 13. aprill 2015
 Hambaarstid soovitavad ehk kuidas kõik alguse sai 1. aprill 2015
 Ülikooli MOOCid 13. aprill 2015
 Programmeerimisest maalähedaselt. Juured 21. aprill 2015
 Esimene „Spekter“ rahvusvahelisel valguse aastal 21. aprill 2015
 Haridustehnoloog soovitab 1. aprill 2015
 E-õppe projektidest 1. aprill 2015
 Minikursused 13. aprill 2015
 Kvaliteedimärgi ristsõna 26. märts 2015
 Kevad 2014
 Tehnoloogiahariduse professor Margus Pedaste e-õppest 18. märts 2014
 Ühe MOOCi edulugu ehk esimene vasikas ei lähe mitte alati aia taha 25. aprill 2014
 E-õpe Narva kolledžis 18. märts 2014
 E-õppe statistika 2013 11. märts 2014
 Juhid e-õppest 18. märts 2014
 Sisu@UT – vahend veebilehestike tegemiseks 14. jaanuar 2014
 Ruumiliste loodusandmete veebikalkulaator 28. veebruar 2014
 3D-illustratsioonid e-õppe materjalides 21. aprill 2014
 E-õppe assistent – lüli õppejõu ja üliõpilase vahel 22. aprill 2014
 eDidaktikum – õpetajakoolituse didaktikavaramu ja õpikeskkond 11. märts 2014
 Panopto – videoloengute salvestamise tarkvara 27. jaanuar 2014
 Minikursused 11. märts 2014
 Haridustehnoloog soovitab 12. märts 2014
 E-õppe kiirabi 12. märts 2014
 Kevad 2013
 Rektor Volli Kalm e-õppest 22. märts 2013
 E-õpe Viljandi kultuuriakadeemias 22. märts 2013
 E-õppe statistika 2012 22. märts 2013
 E-kursuse kvaliteedimärk 1. märts 2013
 E-toe kasutamine suveülikoolis 28. märts 2013
 Juhend kvaliteetse õpiobjekti loomiseks 1. aprill 2013
 Mitmekeelne õpiobjekt Eesti kultuurist 28. märts 2013
 Minikursused 22. märts 2013
 Haridustehnoloog soovitab 18. märts 2013
 Tähemäng 22. märts 2013
 Kevad 2012
 E-õpe Pärnu kolledžis 12. märts 2012
 E-õppe statistika 2011 20. veebruar 2012
 E-õppe tulemuslikkus 20. märts 2012
 E-kursused – mida ja milleks? 1. märts 2012
 Piirideta eesti keele õpe 13. märts 2012
 Vikifarm arvutiteaduse instituudis 13. märts 2012
 Sülearvutid õppetöös – eelised ning probleemid 13. märts 2012
 Minikursused 6. märts 2012
 Haridustehnoloog soovitab 14. veebruar 2012
 Kevad 2011
 Õppeprorektor Martin Hallik e-õppest 15. märts 2011
 E-õppe statistika 2010 17. märts 2011
 Tagasivaade TÜ Moodle´i kasutamisele 8. märts 2011
 Õppijad e-õppest 22. märts 2011
 E-õpe teaduskoolis 22. märts 2011
 E-kursuste kvaliteet õppijate silme läbi 9. märts 2011
 Suletud ja avatud õpikeskkond 22. märts 2011
 Minikursused 22. märts 2011
 eFormular pakub uusi võimalusi 22. märts 2011
 Veebipõhised videotöötlusprogrammid 15. märts 2011
 E-õppe pusle 17. märts 2011
 Sügis 2011
 Üliõpilasele ja õppejõule autoriõigustest 14. september 2011
 Õppijate emotsioonid e-õppes 26. september 2011
 Õppimine õpetades 5. oktoober 2011
 Reaalainete õpetamine – paberilt internetti 12. september 2011
 E-õpe väärikate ülikooli 3. oktoober 2011
 Veebiseminaride kasutamine õppetöös 30. august 2011
 Institutsionaalse repositooriumi DSpace kasutamine 26. september 2011
 Minikursused 22. september 2011
 Nutitelefonirakenduste kasutamine e-õppes 27. september 2011
 Haridustehnoloog soovitab 21. september 2011
 E-õppe mälumäng “E-ga edasi!” 4. oktoober 2011
 Ütlusi e-õppest 20. september 2011
 Kevad 2010
 Kuhu suundub e-õpe Tartu Ülikoolis? 24. märts 2010
 E-kursuse kvaliteedimärk 30. märts 2010
 E-õpe meil ja mujal 29. märts 2010
 Maailma ülikoolide Webometric ranking 22. märts 2010
 Õppijad e-õppest 19. märts 2010
 Kellele ja milleks e-õpe? 25. märts 2010
 Õpiobjektid 20. märts 2010
 Videoprojekt 17. märts 2010
 Erinevaid videoloenguid 27. märts 2010
 Mida arvavad tudengid ja õppejõud videoloengutest? 22. märts 2010
 Mis on Moodle? 21. märts 2010
 E-täiendusõpe 28. märts 2010
 Sisekoolitusel saab osaleda ka töökohalt lahkumata 18. märts 2010
 Haridustehnoloog soovitab 26. märts 2010
 Sügis 2010
 E-õppe päevast 5. detsember 2010
 Viktoriin 4. detsember 2010
 Minikursused 3. detsember 2010
 E-õppe kasutamise motiivid 2. detsember 2010
 E-õppe edendajad 1. detsember 2010
 Moodle 500. kursus 30. november 2010
 Haridustehnoloog soovitab 29. november 2010
 Sügis 2009
 Kuhu suundub e-õpe Tartu Ülikoolis 4. detsember 2009
 E-õppe hetkeseis 10. detsember 2009
 Õppejõud e-õppest 3. detsember 2009
 E-õppejõudude TOP 10 8. detsember 2009
 Vaata miniloenguid 1. detsember 2009
 Projektid ja uuringud 2. detsember 2009
 Haridustehnoloog soovitab 7. detsember 2009
 Haridustehnoloogid – kes nad on ja mida teevad? 6. detsember 2009
 E-õppealased teenused 9. detsember 2009
 Horoskoop 6. detsember 2009